Servis Çağır

Yamanlar Servisi

Şubat 2nd, 2020

Yamanlar Servisi

Yardım ve Destek

1. Yamanlar Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Yamanlar semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Yamanlar teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Yamanlar servisi, izmir Yamanlar servisleri, Yamanlar beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Yamanlar klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Yamanlar teknik servis, Yamanlar teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Yamanlar merkez servisi, Yamanlar buzdolabı servisi, Yamanlar klima servisi, izmir Yamanlar fırın servisi, izmir Yamanlar çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Şemikler Servisi

Şubat 2nd, 2020

Şemikler Servisi

Yardım ve Destek

1. Şemikler Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Şemikler semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Şemikler teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Şemikler servisi, izmir Şemikler servisleri, Şemikler beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Şemikler klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Şemikler teknik servis, Şemikler teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Şemikler merkez servisi, Şemikler buzdolabı servisi, Şemikler klima servisi, izmir Şemikler fırın servisi, izmir Şemikler çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Örnekköy Servisi

Şubat 2nd, 2020

Örnekköy Servisi

Yardım ve Destek

1. Örnekköy Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Örnekköy semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Örnekköy teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Örnekköy servisi, izmir Örnekköy servisleri, Örnekköy beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Örnekköy klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Örnekköy teknik servis, Örnekköy teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Örnekköy merkez servisi, Örnekköy buzdolabı servisi, Örnekköy klima servisi, izmir Örnekköy fırın servisi, izmir Örnekköy çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Mavişehir Servisi

Şubat 2nd, 2020

Mavişehir Servisi

Yardım ve Destek

1. Mavişehir Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Mavişehir semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Mavişehir teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Mavişehir servisi, izmir Mavişehir servisleri, Mavişehir beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Mavişehir klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Mavişehir teknik servis, Mavişehir teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Mavişehir merkez servisi, Mavişehir buzdolabı servisi, Mavişehir klima servisi, izmir Mavişehir fırın servisi, izmir Mavişehir çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Demirköprü Servisi

Şubat 2nd, 2020

Demirköprü Servisi

Yardım ve Destek

1. Demirköprü Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Demirköprü semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Demirköprü teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Demirköprü servisi, izmir Demirköprü servisleri, Demirköprü beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Demirköprü klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Demirköprü teknik servis, Demirköprü teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Demirköprü merkez servisi, Demirköprü buzdolabı servisi, Demirköprü klima servisi, izmir Demirköprü fırın servisi, izmir Demirköprü çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Bahçelievler Servisi

Şubat 2nd, 2020

Bahçelievler Servisi

Yardım ve Destek

1. Bahçelievler Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Bahçelievler semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Bahçelievler teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Bahçelievler servisi, izmir Bahçelievler servisleri, Bahçelievler beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Bahçelievler klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Bahçelievler teknik servis, Bahçelievler teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Bahçelievler merkez servisi, Bahçelievler buzdolabı servisi, Bahçelievler klima servisi, izmir Bahçelievler fırın servisi, izmir Bahçelievler çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Atakent Servisi

Şubat 2nd, 2020

Atakent Servisi

Yardım ve Destek

1. Atakent Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Atakent semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Atakent teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Atakent servisi, izmir Atakent servisleri, Atakent beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Atakent klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Atakent teknik servis, Atakent teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Atakent merkez servisi, Atakent buzdolabı servisi, Atakent klima servisi, izmir Atakent fırın servisi, izmir Atakent çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Aksoy Servisi

Şubat 2nd, 2020

Aksoy Servisi

Yardım ve Destek

1. Aksoy Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Aksoy semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Aksoy teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Aksoy servisi, izmir Aksoy servisleri, Aksoy beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Aksoy klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Aksoy teknik servis, Aksoy teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Aksoy merkez servisi, Aksoy buzdolabı servisi, Aksoy klima servisi, izmir Aksoy fırın servisi, izmir Aksoy çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Altıntaş Servisi

Şubat 2nd, 2020

Altıntaş Servisi

Yardım ve Destek

1. Altıntaş Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Altıntaş semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Altıntaş teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Altıntaş servisi, izmir Altıntaş servisleri, Altıntaş beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Altıntaş klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Altıntaş teknik servis, Altıntaş teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Altıntaş merkez servisi, Altıntaş buzdolabı servisi, Altıntaş klima servisi, izmir Altıntaş fırın servisi, izmir Altıntaş çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Altıntaş Buzdolabı Servisi | Altıntaş Çamaşır Makinesi Servisi | Altıntaş Bulaşık Makinesi Servisi | Altıntaş Ankastre Servisi | Altıntaş Televizyon Servisi | Altıntaş Klima Servisi | Altıntaş Kombi Servisi | Altıntaş Beyaz Eşya Servisi

Gıda Çarşısı Servisi

Şubat 2nd, 2020

Gıda Çarşısı Servisi

Yardım ve Destek

1. Gıda Çarşısı Teknik Servisi;

Firmamız İzmir’in Gıda Çarşısı semtinde yaşamakta olan tüm siz değerli müşterilerimize markalı ürünleri beyaz eşya buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri, ve fırın gibi ürünlerde teknik servis hizmeti sunmaktadır. Haftanın her günü ve her saati aralıksız olarak hizmet vermeye devam ediyoruz. Eğer sizinde beyaz eşya, buzdolabı, çamaşır makinesi, bulaşık makinası, televizyon, klima, kombi, termosifon, ev aletleri ve fırın ürünlerinizden herhangi birinde bir arıza var ise hemen bizi arayabilir veya yukarıda bulunan biz sizi arayalım adlı formumuzu doldurup bize yollayarak bizim sizi aramamızı sağlayabilirsiniz.

2. Çağrı Merkezi;

Bizi arayıp teknik yetkilimiz ile iletişim kurduğunuz takdirde ilerleyen süreçte telefondaki yetkili size gereken bilgileri verip sorununuza en uygun çözümleri size sunarak sizi bu zahmetten kurtaracaktır. Sürecin işleyişine kısaca değinecek olursak ilk olarak cihazınızın sorunuyla ilgili kısa bir bilgilendirme alındıktan sonra isim, adres ve telefon numaranız kaydedilir. Ardından bu bilgiler sahadaki arkadaşlarımıza iletilerek iş yoğunluğuna bağlı olarak arkadaşlarımız ev, iş, okul, hastan, fabrika, kamu kuruluşları, avm, gelmeden 1 saat önce, bize vermiş olduğunuz bilgiler çerçevesinde telefon numaranızdan size ulaşarak müsaitlik durumunuza göre cihazın bulunduğu yere gelinir veya daha sonraki bir zamana ertelenir.

3. Tamir Süreci;

Teknik yetkilimiz cihazınızı inceleyip sorunları belirledikten sonraki süreç şu şekildedir. markalı cihazınızın sorunu cihazı yerinden taşımaya gerek olmadan çözümlendirilebilecek bir sorun ise cihazınız hiç yerinden oynatılıp gereksiz yere yıpranma yaşamasını engellemek adına yerinde onarımı yapılır. Bu onarım işlemini teknik ekibimiz en temiz şekilde yapmak adına büyük bir özen gösterir. Eğer cihazın sorunu yerinde çözülebilecek bir durum değil ise cihaz atölyemize alınır ve işinin ehli ustalarımız tarafından onarılır. Gerektiği takdirde cihazın içerisinde ki parçalar onarılabilir veya parçanın değişimi yapılır. Cihazın onarımı sonrası belli bir süre teste tabi tutulur. Test sürecinin ardından eğer herhangi bir problem tespit edilmez ise cihazınızın teslimi yapılır.

4. Garanti;

Firmamız tarafından sunulan herhangi bir hizmet sonrası sizlere bir servis fişi sunulur. O fişi cihazınızın onarım işleminden sonraki bir sene saklamanız tavsiye edilmektedir. Eğer cihazınız onarımdan önceki aynı sorunu tekrar ederse bize ulaşıp size verilen fiş üzerindeki numarayı söylediğiniz takdirde arkadaşlarımız gelip cihazınızı kontrol eder ve eğer problem bizim onardığımız yerden kaynaklıysa ücretsiz olarak cihazınızın onarımı yapılır. Bu süreç cihazın onarımından sonraki 6 ay için geçerlidir. Biz firma olarak yaptığımız işe özen gösterdiğimizden ötürü 6 ay kendi insiyatifimizi kullanarak size bu 6 aylık garantiyi sunuyoruz. İzmir Gıda Çarşısı teknik servisi olarak siz değerli müşterilerimize en kaliteli teknik servis hizmetini sunmaya gayret ediyoruz. Bu sırada bütçe dostu fiyatlandırmada en dikkat ettiğimiz konulardan birisidir. 7 gün 24 saat boyunca bize 444 48 63 yada 0532 111 3530 numaraları üzerinden ulaşabilirsiniz. Telefonlarınızı bekliyoruz.


Etiketler;

İzmir servisi, servis, servisleri, Gıda Çarşısı servisi, izmir Gıda Çarşısı servisleri, Gıda Çarşısı beyaz eşya servisi, beyaz eşya servisi, Gıda Çarşısı klima servisi, izmir klima, buzdolabı, çamaşır ve bulaşık makinası, fırın servisi, izmir Gıda Çarşısı teknik servis, Gıda Çarşısı teknik servisleri, servis telefonu, telefon numarası, Gıda Çarşısı merkez servisi, Gıda Çarşısı buzdolabı servisi, Gıda Çarşısı klima servisi, izmir Gıda Çarşısı fırın servisi, izmir Gıda Çarşısı çamaşır bulaşık makinesi servisi, izmir teknik servis telefonu, izmir teknik servis telefon numarası

Gıda Çarşısı Buzdolabı Servisi | Gıda Çarşısı Çamaşır Makinesi Servisi | Gıda Çarşısı Bulaşık Makinesi Servisi | Gıda Çarşısı Ankastre Servisi | Gıda Çarşısı Televizyon Servisi | Gıda Çarşısı Klima Servisi | Gıda Çarşısı Kombi Servisi | Gıda Çarşısı Beyaz Eşya Servisi